Translate

viernes, 11 de mayo de 2012

Todos Los Negros , los blancos y los de COLORES TOMAMOS el Q.INs


Tantos años trabajando para L@s Poderosos y los que querian ser + Poderosos o, simplemente poderosos, Diseñando herramientas y sistemas 
Y NO LO HABIA VISTO 
NO ME LO HABIA PARADO A PENSAR

el Qorner de Africa - YouTube

Gracies a Samba

09/10/2010 12:41 publicada per Andreu campanario ponga
Vaig sentir  Victor Jara “un grano no hace granero pero ayuda compañero” 
 i vaig contemplar els millors auguris per el Núvol de les Gràcies 
en els 180 º sobre Villa Maria
Els auguris em van fer emocionar i els vaig sentir quan,
 jo sol em prenia una 0,0 de San Miguel fumant  un poorito, 
plovia i feia sol alhora i va aparèixer, a sobre de Villa Maria, d
os arcs de San Martí impressionants a la vegada que deixava de ploure.
Dilluns, amb 5 hores de plaç i 10.429 paraules de la 
meva compilació, ha sonat el timbre i ha aparegut 
Samba Gueye per la porta a Samba. Gracies a Samba al 
que vaig coneixer en el tren de Madrid Barcelona 
quan l’acabaven de deixar junts amb els 90 “negritos” 
que es van instal·la en el vago en que jo viatjava.
Gracies a Samba vaig fer unes practiques de frances en el transcurs del viatge. 
Gracies a Samba i els seus companys vaig apendre que les persones 
que venen en Kayuco, Galoolothio en Wolof, la llengua de Senegal. 


Ara acaba de marxar i ens ha explicat coses a la Maica, a mi i a l’Ivó 
que ens han deixat blancs, que si al representant del FMI , Xavier 
Segurali va fer un obsequi en nom de un dels distintius i orgulls del poble Senegalès, 
la Teranga, la hospitalitat, el president de Senegal 
no fa un any li va “obsequiar” 
amb una compensació de dos cent mil €s 
“per que no expliques algunes coses” que havia vist. 


Ens ha dit que en Xavier Segura va posar immediatament 
els diners a disposició del president del FMI i el va informar 
de algunes deades que estarien poc clares.
Samba ens ha dit també que despres de quatre anys 
que fa que ens vam trobar en el tren encara no te papers i 
que estan pendents en la oficina del Ministeri de Treball i 
inmigració que hi ha al costat de casa, en el passeig de S
ant Joan. Que potser encara li queden dos anys
Gracies a Samba ens hem enterat que el consulat de Barcelona, 
que ostenta una senyora, els cobra per els tràmits el doble que 
si ho fessin a la ambaixada en Madrid.
Gracies a Samba hem sabut  que el president de Senegal 
acaba de inaugurar un monument en Dakar que ha costat 
vint milions de €s i que el monument esta ubicat 
en la ciutat en que, ara que es època de pluges, 
no pot sortir ningú a carrer per les inundacions q
ue provocades per la inexistència de clavegueres i canalització d’aigües.
Gracies Samba m’han entrat encara mes ganes de presentar avui aquesta compilació.

Gracies a Samba - Cooperar + es Excel·lència 

cooperar.orientator.org/.../en.../graciesasamba - Traducir esta página
9 Oct. 2010 – Gracies a Samba i els seus companys vaig apendre que les persones que vene en Kayuco, Galoolothio en Wolof, la llengua de Senegal.
Tú

Senegal - Converses x Entendre 

converses.orientator.org/home/afreeqanos/senegal - Traducir esta página
29 Ago 2008 ... Galoolothio es Kayuco en Wolof, lengua oficial de Senegal Lo veo cuando "meto en Internet"(así lo dicen en diputaciones, ayuntamientos, .





No hay comentarios:

Publicar un comentario